søndag 14. oktober 2012

Ting tar tid

I sommer da vi var på campingtur ble presskannen vår flittig brukt. Jeg kom da på at jeg hadde sett slike strikkede varmere til presskannene. Så da vi kom hjem fra tur lette jeg opp en oppskrift på nett, dykket ned i garnlageret etter noe passende garn. Jeg endte opp med en rest Eskimo som jeg tidligere hadde strikket tøfler til mannen av.




Vel trekket ble strikket tidlig i august, men så stoppet det på en måte opp. Knappene ble aldri montert på, så da lå det der i en pose da. Men nå som vi har hatt høstferie en uke, har jeg prøvd å få gjort unna slike prosjekter. Var en dag å ryddet  siste rest ut  av campingvogna, så da ble presskannen med hjem og knappene omsider montert på.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jeg ble svært så fornøyd med det ferdige resultatet og har brukt kannen flere ganger den siste tiden. Tror jeg skal strikke flere slike, jeg har da fortsatt en del garn liggende.

Ingen kommentarer: