mandag 2. januar 2012

Bilder fra julen

Tenkte å dele noen bilder fra jula, desember gikk jo litt raskere enn hva jeg hadde tenkt meg, og det var mye jeg ikke rakk. Men det ble jo jul allikevel :) Fridagene i jula har vi brukt til å slappe av og kose oss, blogglysten har ikke vært der, og det har vært helt greit. Nå har vi startet på det nye året og har masse blanke ark som jeg har planer om å fylle med hyggelige opplevelser. 


Et besøk på kirkegården hører med på julaften, det er en helt spesiell stemning der med masse lys tent på nesten alle gravene. Flott å se at de som ikke er hos lenger ikke er glemt på slik en dag.


 I år var vi kun vi fire her hjemme på selve julekvelden. Godt å ikke må ut med alle pakkene og styret som det fører med seg, men isteden bare kose oss her hjemme. Tente lys nesten over alt og skikkelig god stemning, det liker jeg.


Rekken med julekort viser at det er mange som tenker på oss og ønsker oss en god jul. Synes det er stas og henge de opp og vise de fram.


Mellom jula ble bla brukt til å teste ut gaver. Her har storgutten og pappan et lite eksperiment med en vulkan på gang. Moro til begge to tror jeg. 
I dag nyter jeg og ungene siste fri dag før hverdagen er her. Jeg har kastet ut juletreet, men lar resten av jula stå til over neste helge tenker jeg. Nå skal jeg finne frem strikkinga mi og nyte resten av fri dagen.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: