mandag 21. november 2011

Ønskelister

Da er det på høy tid å komme med årets ønskelister, her går dagene litt i raskeste laget, så jeg rekker ikke alt jeg tenker. Lenge siden jeg tenkte å komme med denne, men ting blir ikke som jeg tenker bestandig. Men uansett her kommer i allefall noen tips til gaver  for de voksne her på Tranghaugen.
Vi har jo noen serier som vi samler på, som ikke er komplette, så her er det muligheter til å finne noe. I Hardangerbestikk har vi ikke så mye, så her er det fritt frem, så lenge det er i serien Kristin.




Så samler vi også på Blåklokkeglass, der mangler vi noen rødvinsglass (20cl), hvitvinsglass (16cl), champagneglass (13cl) og dessertskåler.




Som middags/kaffe servise samler vi på Tid i fra Porsgrunn porselen. Der har vi det meste til middagsbespisning, mens det er dårligere med kaffe bevertningsmuligheter. Her mangler vi kaffekopp med skål 20cl, asjett 20cm og salat/dessertskål 16cm.




Ellers oppdaget vi i helgen at vaffeljernet vårt er begynt å steke ujevnt, det begynner vel å ha gjort jobben sin tenker jeg. Så da kom vi på at vaffeljern er en fin ting å ønske seg til jul. Eller så blir vi jo glad for alt vi får. Nå  er det helt sikkert mer jeg kunne ha satt opp på denne listen, men så kommer jeg jo selvsagt ikke på noe akkurat nå. Jeg får vel heller oppdatere om jeg kommer på noe mer etterhvert tenker jeg. Skal prøve å få ordnet med en liste til barna også, selv om de nok er noe enklere å kjøpe gaver til enn oss. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: