søndag 13. november 2011

Fotoskole

I fjor sommer kjøpte jeg meg speilreflekskamera. Jeg er så langt fornøyd med kjøpet, men jeg har nok ikke utnyttet kameraet fullt ut ennå. Her blir det ofte til at autofokus står på, å da går jeg nok glipp av mange flotte motiv.  Så nå har jeg drevet og prøvd meg litt fram de siste dagene. Det er vel sånn på dette området også at øvelse gjør mester.




Så da jeg kom over Ellens fototips, fikk jeg litt inspirasjon. Jeg kan jo ikke å bruke noen av innstillingene på kameraet. Kanskje har det en sammenheng med at jeg ikke har lest noe særlig i bruksanvisningen.  Det er vel på tide at jeg finner den fram igjen og prøver å forstå noe av det som står der.
Nå blir det en rolig søndagsformiddag med litt strikking og pusling i hjemmet før vi skal på opptreden med koret til Ingrid. Bør vel ha med meg kameraet og teste ut mine nye kunnskaper og håpe på noen blinkskudd jeg kan bruke her på bloggen.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: