søndag 27. november 2011

Adventshælg


Da har vi tent det første lyset i adventsstaken og den første helgen er snart over. Vi har pyntet litt i heimen og begynner nå så smått å glede oss til jul. I dag tidlig kom jo også den første snøen, så da kom omsider den etterlengtede julestemningen også.




Prøvde meg på en ny vri på adventsstaken i år, og ble svært så fornøyd med resultatet. Er jo veldig glad i lilla for tiden, så advent er jo helt topp her i huset.




I dag har vi hatt besøk av lillebror Eskild med familie. Mathias har vært med meg og Ingrid i samfunnshuset på konsert med Rasmus og verdens beste band. Stor stemning og veldig fornøyde barn etterpå. Etterpå ble det tid til litt pizza før de satte snuten mot byen igjen. Kjempe kos med besøk :)




Har som vanlig ikke rukket alt jeg hadde tenkt før advent nådde oss. Hadde jo en plan om at julegavene skulle være i boks, jeg skulle jo også ha begynt på vaskingen og bakingen, men tiden har liksom ikke vært på min side. Når jeg i tillegg ble sengeliggende i starten av denne uken, så bør jeg vel være fornøyd med at adventsstjerna er på plass og huset er ryddet og sånn noenlunde presentabelt. Har jo tross alt noen uker på meg ennå før julen kommer.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: