lørdag 10. september 2011

Hektiske dager

Nå merkes det at hverdagen er her igjen og ferie livet er over. Jeg har jo ikke noe fast jobb å gå tilbake til ved skolen, men det er allerede blitt noen timer på meg. Og i fra neste uke så blir det jobbing nesten hver dag fram til høstferien, så denne høsten kommer nok til å gå fort den også. I tillegg er barna igang med sine fritidsaktiviteter, noe som innebærer litt kjøring på mor og far. Men sånn er det nå engang når man bor på bygda og i tillegg bor et stykke unna sentrum.




Den siste uka har vi nok engang holdt på med kaoskontroll nede i kjelleren her. Utrolig hvor mye rot man samler opp. Men nå er i allefall to rom tømt, så nå kan snekkerne bare komme. Resten av rommene i kjelleren bærer nå preg av at to rom står tomme, selv om vi har kastet unna en del også. Så nå gleder jeg meg til vi kan begynne å flytte inn på rommene igjen, da skal det bli orden i under etasjen her gitt. Kan hende jeg slår til med litt bilder derifra og etterhvert, nå egner det seg i allefall ikke for noen form for dokumentasjon derifra. Dagens bilde er i fra årets blåbærtur, måtte jo ha en liten pust i bakken også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: