torsdag 14. april 2011

VÅR

De to siste dagene har det virkelig vært vår her på Tranghaugen, og jeg kjenner hvor energien stiger. Herlig altså! Ikke så veldig mye blomster som er kommet fram i beddene mine ennå, men noen flere blir det vel til tross for at rådyrene har et noen herremåltid med mine blomsterløker. Vi får se hva som har overlevd.

Sola er i allefall frem nå i ettermiddag, og det er så godt å kjenne at den endelig varmer litt. Her er tunge vintersko og jakker byttet ut med småsko og lettere ytterplagg. Å hvor jeg liker våren....



Når middagen snart er i boks tror jeg jammen meg at jeg tar med meg strikketøyet ut noen timer før jeg igjen skal kjøre noen runder til bygda med barna. I går hadde jeg flere timer ute etter middag og det gjorde godt både til kropp og sjel.



Får satse på at grønnfargen kommer etterhvert som varmen får jobbet litt. Satser på en flott vår og sommer, da blir det nok noen timer hvor jeg kan nyte denne flotte utsikten.


Ha en fin vårdag alle sammen!

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: