onsdag 20. april 2011

Påskehøner

Da kommer det omsider bilder av påskehønene som jeg har strikket. Det gikk veldig fort å strikke de, men så var det det der med montering da. Jeg er en mester på å strikke masse og så når det kommer til monteringen så legger jeg det heller til side og starter på et nytt strikkeprosjekt.




Oppskriften på disse hønene fikk jeg av en arbeidskolega, de har nemelig gått som en farsott på jobb nå i ukene før påske. Oppskriften tror jeg kommer i fra Sandnesgarn, så det skulle nok være mulig å få i mønsteret om noen får lyst til å strikke.





Jeg har så klart startet på nye strikkeprosjekter, så langt i påska har ikke været vært så mye å skryte av så litt strikking har jeg fått tid til. I dag derimot setter vi nesen ut mot havgapet og satser på å finne solen og påskesstemning der ute.






Ha ei fin påske alle sammen!



Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: