lørdag 16. april 2011

Påskeferie

Da har jeg og barna påskeferie i hele ti dager. Ti dager hvor vi ikke har lagt noen planer, vi skal se været litt an og bare kose oss, så finner vi vel alltids noe å fylle dagene med etterhvert. Jeg håper jo på at solen kommer frem og vi får noen fine vår dager utendørs. Disse flotte hestehovene er det Ingrid som har plukket til mamman sin. Holdt ikke med et eggeglass eller to her nei, mått finne fram ei skål slik at alle fikk plass. Nå står de på kjøkkenbordet og gir meg fin vårstemning der. Dette flotte glasset kom hun hjem med fra skolen i går. Her har de fått prøve seg på serviett decopace og så har de sådd karse frø oppi glasset. Kjempe flott var det og jeg blir så glad når barna kommer hjem med så flotte ting.
Ute er været ganske vekslende mellom sol,vind og regn, så foreløpig holder vi oss innendørs i dag. Da jeg var i byen tidligere i uken her kom jeg over noen porselensegg som skulle males. Så i dag har jeg og Ingrid malt egg mens vi ventet på at gutta skulle stå opp. (De er nok litt mer b-mennesker enn hva vi to er. ) Nå bør vi vel kanskje komme oss opp på loftet og finne fram resten av påskepynten vår også. Så kommer nok påskestemningen snikende med den tenker jeg.


Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: