onsdag 6. april 2011

Kvikk lunsj

Nok ei kvikk lunsj lue har sett dagens lys og ennå en er på pinnene. Men nå er jeg tom for gult garn, så da ble det en litt ufrivillig pause til jeg kommer meg til byen å får kjøpt mer garn. Nå er jeg ikke tom for annet garn og ei heller strikkeideer, så nå er det påskehøner det går i for tiden. Her gleder vi oss nemelig til påske og fri. Sitteunderlag i kvikk lunsj fargene er det også blitt. Lurer litt på om jeg skal brodere på teksten eller om jeg skal la det være slik det er. Vel, jeg får se hva jeg finner ut etterhvert. Her er det etterlengtet onsdagsfri, de siste dagene og ukene har gått unna i rekord fart med mye som skjer hver dag. Fortsetter det slik er det vel påskeferie før vi vet ordet av det. Ute regner det og den siste snøen er snart borte, så nå går det mot vår. Satser på at det blir govær til påsken, da blir det nok hagepåske her tenker jeg.

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: