søndag 3. januar 2010

Skøyter

I går tok vi med oss ungene på skøytebanen i Grønningsmarka, det har jo vært spreng kulde de siste dagene nå, så is var det i allefall. Siden vi bor slik vi gjør er det ikke ofte barna har mulighet til å gå på skøyter, for her er det kun utendørs muligheter.




Mads prøvde seg vel på skøyter en gang da han var 4/5 år, men det ble med den ene gangen. Så nå var det første gang for begge barna. Men må si jeg er kjempe imponert over hva de klarer til at det er første gang.






Ingrid var veldig ivrig og brydde seg ikke om at det var -15 grader ute. Det ble litt kaldere for oss som sto å kikka på. Vel, jeg fikk prøve meg litt på slutten jeg også, men siden det er 8/9 år siden sist jeg hadde skøyter på føttene så ble det nok med en liten runde.



Ingen kommentarer: