torsdag 21. januar 2010

Kjoledrøm

I går kom jeg over en kjole som jeg gjerne hadde sett var min, noe den desverre ikke er. Men alt håp er jo ikke ute, den kan fortsatt bli min. Kjolen fant jeg inne på en blogg jeg har vært innom opptil flere ganger å tittet på. Og den bloggen er verdt å ta en titt på, for dama bak bloggen har ikke sydd bare denne kjolen, men mange andre flotte kjoler også. Og i tillegg så selger hun dem også :) Oppfordrer alle til å ta en titt innom å se mens jeg fortsetter å drømme og spekulere på om jeg skal kjøpe en sånn kjole.
http://ellensand.blogspot.com/2010/01/barbro-kjolen.html





bildet har jeg lånt fra bloggen; http://ellensand.blogspot.com/

3 kommentarer:

Pia sa...

Ellen er superdyktig, så det er bare å hive seg rundt og bestille!

kristin sa...

ohoi! men dyr... kan sy en my billiar t dæ æ Laila ;)

Tranghaugen sa...

Så du har starta som sydame ja Kristin, høres flott ut. Har jo sydd en kjole te a Ingrid sjøl da, men trur itj æ ska prøv på en te mæ sjøl. Regne med det bli my stygge glosa som kjæm før ( og evt om ) kjolen bli ferdig.
Æ kan jo hør om n Terje vil vær med å sponse litt ;)