fredag 15. januar 2010

Et lite livstegn

Her er hverdagen igang for fullt igjen og tiden ser ut til å gå raskere enn noen gang, halve januar er jo allerede over uten at jeg egentlig har fått det med meg.




Har omsider fått ryddet bort jula og fått fram litt annen pynt igjen. Jeg synes det kjempe koselig å pynte til jul, men så er det jammen meg godt å få ryddet den bort også. Så de siste dagene har jeg sullet litt rundt her å prøvd meg fram med hvor jeg ønsker å ha pynten min, litt forandringer gjør seg veldig, det samme gjør levende blomster.


Disse flotte store glasslysestakene er en ny investering nå på nyåret, og jeg blir bare mer og mer fornøyd med dem. Januar er jo en super mnd for å tenne lys, så her i huset går det med uante mengder meg te-lys...


I tillegg har jeg "investert" i nye gardiner på stua. De siste årene har gardinene vært i grått og svart ,så nå var jeg virkelig klar for litt mer farger. Da jeg kom over disse panel gardinene til 20 kr for en 2pk kunne jeg jo ikke la være å kjøpe dem. Synes at 120 kr for gardiner til hele stua er toppers ;)

Ingen kommentarer: