onsdag 13. juni 2012

Sommer etterlysning

Her i trøndelag er sommeren fortiden fraværende. Vi har hatt noen fine dager sånn no og da med bra vær, men lengre finværsperioder savner vi. Ikke er temperaturen noe å skryte av heller. Men, men, været kan vi dessverre ikke gjøre noe med.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Ellers så går dagen unna i rekord fart og det nærmer seg ferie i full fart. Kanskje kommer sommeren med ferien ? vi får satse på det. Nå går dagene med til jobbing, foreldremøter, avslutninger og litt jobbing i hagen. Så fritidsproblemer er ikke noe tema her i gården nå akkurat. Det er mye jeg skulle ønske jeg fikk gjort, men overskuddet er også fraværende, så her blir det ikke gjort nå mye mer enn høyst nødvendig. Strikkingen min har jeg nesten ikke tatt i de siste ukene, men slik er det ofte på denne tiden av året. Men nå kjenner jeg at lysten til å strikke begynner å komme tilbake, så nå har jeg allerede lagt planer for hva jeg skal ha på pinnene.




Bildet over her er forresten et aldri så lite skryte bilde på mannens vegne. Forrige uke var han noen dager på laksefiske i Namsen  for første gang og kom hjem med en laks på 1,5kg. Mannen var svært så fornøyd hvertfall, å allerede nå snakker han om å ta en ny tur. Så da er det store muligheter for at jeg blir laksenke :)

Ingen kommentarer: