fredag 2. desember 2011

Mer om brygga

Som jeg skrev tidligere var stormen Berit ganske så merkbar her i trøndelag. Hun tok jo med seg brygga vår. Under her ser dere hvordan det ser ut når man nå kommer ned på brygga. Til venstre for vanntanken, som forunderlig nok står igjen, var inngangsdøra til brygga. Helt til høyre i bildet kunne man tidliger gå i fjærekanten bortover til noe vi kaller brutet, nå gikk vannet langt oppover , så her blir man nok våt om man våger seg bortover.




Hele denne uken har bydd på mye vær, mye vind, snø og regn og ennå så er det visst ikke over. Dette bildet av brygga er tatt i fra der hvor brygga før befant seg. Så det er ikke lange lufteturen den har hatt, men vi skulle nok helst ønsket at den ikke hadde tatt seg en tur i det hele tatt.




Denne uken har onkel med flere (bla takstmann) vært utover å sett om det er noe å berge fra brygga. De har nå fraktet brygga opp i Vågen , så når fjæra kommer ligger den vel tørt. Så da skal de vel se etter hvordan det ser ut innvendig. Er veldig spent på å høre hvordan ståa er. Har egentlig veldig lyst å ta en tur utover, men har tatt til fornuften og holdt meg hjemme. I dag har jeg for det meste tilbragt i sofaen, da formen er sjaber, med feber vond hals og rennende nese. Ikke akkurat hva jeg ønsker meg nå i førjulstiden, jeg har rett og slett ikke tid til  å bli syk. I helgen er det fullt program med julemesse både lørdag og søndag samt julebord på lørdag, så nå skal jeg bruke resten av dagen på å bli frisk slik at jeg får med meg dette.



Ha ei fin førjuls helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: