tirsdag 6. desember 2011

Julekalendere

Med desember hører også barnas julekalendere, men i år var det ikke bare barna som fikk kalender her i huset. Mannen fikk også sin helt egen kalender i form av forskjellig øl pakket inn. Planen var der allerede i fjor, men da rotet jeg slik at jeg ikke rakk det. Nå er det ikke plass til 24 flasker i kurven min, men kun 8 så her blir det påfyll etterhvert. Den falt iallefall i smak hos mannen :)



Ingrid sin kalender er stapp full av gaver( noe som jeg tror er første året på leeenge at jeg har klart å fått til før 1des.) og jeg var en stund redd for at vekten skulle bli for stor. Men den henger nå der ennå, og nå minsker det jo gaver i rekord fart.




Mads sin kalender derimot er det ikke fullt så mange pakker på. Vi er nemlig blitt enige om at han får gaver kun fredag,lørdag og søndag i år. Gutten begynner jo å bli så stor nå, så det går fint.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jeg er vel den eneste her i huset som ikke har julekalender, så til neste år ønsker jeg meg det også altså. Men nå er det pause i juleforberedelser( i dag har vi faktisk stekt krumkaker, så nå er jeg i gang ) og håndball vm på tv. Ha en fin førjulskveld :)

1 kommentar:

Ingunn sa...

Så flink du er, og ja, jeg synes også du fortjener en egen kalender, så det bør både mann og barn merke seg!! Ha en strålende advent!