søndag 18. desember 2011

Dagene går alt for fort

Her (som sikkert mange andre steder) går dagene frem mot jul alt for fort. Jeg har bestandig så mye planer de siste ukene før jul, og døgnet har rett og slett ikke nok timer. Men det blir vel jul allikevel. Tidligere denne uka hadde jeg en dag hvor jeg fikk unna mye av det som har ligget på vent i lengre tid. Under her ser dere flaske nissene som jeg strikket tidlig i november. Nå er de omsider ferdig tøvet og står å skaper litt julestemning. Ble så fornøyd med de.




Denne nissen er det også en stund siden jeg strikket ferdig, men av en eller annen grunn blir slike ting liggende i kurven og vente på siste finish før jeg får tovet de. Tror jeg må ha et nyttårsforsett på å gjøre ferdig påbegynte prosjekt og ikke legge de bort i "glemmekurven". Denne nissemannen har jeg strikket kona til tidligere, men hun har fått et nytt hjem hos noen andre, så her må han nok klare seg alene. Han skjuler nemlig en vindunk inne i kroppen, men jeg treger jo strengt tatt ikke så mye vin til julen, så da ble det kona som måtte flytte.


Denne helgen har vi brukt på baking, rydding og strikking, men ennå er vi ikke helt i mål. Satser på at et par fridager neste uke gjør at vi kommer i mål i år også. I dag tror jeg at vi skal ta oss en tur i kirka på julekonsert, så tror jeg at julestemningen kommer iallefall. 
Ha ei fin førjulstid alle der ute!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 kommentar:

Brit Strikkenerd sa...

Takk for oppmuntrende kommentar:)Godt vi er flere som er GOD på å jobbe under press:) Lykke til med arbeidsøktene dine før jul:)