onsdag 26. august 2009

Forandringer igjen

Da har jeg flyttet om litt på stua igjen, for helt siden jeg tok fram bokhyllen igjen har jeg ikke vært helt fornøyd med tingenes tilstand her på stua. Jeg skulle vel egentlig hatt dobbelt så stor stue, jeg hadde vel klart å fylle opp den og jeg... Men altså, nå hadde jeg gått noen dager og irritert meg litt og fant ut at her måtte noe gjøres, så i går satte jeg igang.






Her ser dere hvordan det var på veggen ut mot verandaen, litt trangt egentlig.....




Og slik så det ut på veggen mot kjellertrappa, det brune skapet passet jo ikke inn med alle mine andre møbler som er blitt hvite. Å male det skapet er uaktuellt ( i følge mamma...) Så da må skapet bort, dvs det flyttes ned i kjellerstua foreløpig.




Sånn ble det på veggen mot kjellertrappa, fortsatt litt trangt, men så lenge vi har akvariet må det bli sånn. Jeg ble i allefall mer fornøyd med dette enn hva jeg var tidligere. Så får vi se hvor lenge det går før jeg gjør noe nytt.



Veggen mot veranden ble mye bedre. Litt tomt da det ikke er kommet opp noe på veggen ennå, men det kommer etterhvert. Var rimelig sliten da jeg var ferdig med dette, men utrolig fornøyd også. Fikk jo ryddet og vasket med det samme. I tillegg fikk jeg omorganisert litt inne i skapene også, i og med at det ene skapet måtte ut, så ble det litt forandringer på plasseringen. Men det ble bra til slutt.
Grunnen til at jeg ikke har hengt opp noe over sjenken er at jeg egentlig har VELDIG lyst på et slikt speil over der. Jeg er nemelig overbevist om at det hadde blitt veldig fint, så nå gjenstår det bare å overbevise min bedre halvdel slik at også han synes det ;)
Hvordan ting er blitt nede på kjellerstuen får jeg komme tilbake til en dag senere, der gjenstår det nemelig litt før alt er på plass og egner seg til fremvisning.

Ingen kommentarer: