fredag 14. august 2009

Bryllup til Frode og Tonje

Så er det på tide med noen bilder fra bryllupet oppe i Harstad, det var jo derfor vi tok turen nordover. Jeg har som vanlig mengder med bilder å velge mellom, jeg er jo ikke langt unna å kunne kalle mede n papparatzi. Alt mulig tar jeg bilder av, ikke alt blir like bra, så jeg er veldig glad for den digitale teknologien. Denne hobbyen hadde nok blitt særdeles kostbar om jeg hadde vært nødt til å fremkalle alle bildene... Men nå nok om meg og over til bildene fra bryllupet.



Her ser dere det nygifte paret på vei ut av Harstad kirke, bilde og fornøyde
Familen Skarsem på kirketrappa


Ingrid var så heldig å få være med i kirka og titte på brudeparet
Bryllups festen ble holdt i to lavoer som var satt sammen, spennende med en litt annen ramme rundt festen enn hva man er vant med. Her har brudeparet blitt pyntet med hjerter, ett fra vær gjest, noe som var en del av en sang vi fant ved bordet.
Hallaise, hallaise, hallaise
Denne karen kom og underholdt oss litt, noe som var veldig mora, flirte så jeg hadde vondt i magen :)
En litt utradisjonel bryllupskake, tror det er første gang jeg har sett en rosa bryllupskake. Denne hadde nok Ingrid likt.
Siden været var strålende var det store muligheter for å sitte ute og kose seg med kaffen og kakene. Dette bordet ble etterhvert kallt trønderbenken, selv om jeg tror vi trønderne var i mindre tall...
Utover kvelden steg stemningen betraktelig, tror de fleste var enige om at bryllupsfesten var vellykket.

Til slutt må jeg bare ta med ett kjempe fint bilde. Dette er Tommy og Vigdis, neste års brudepar. Så da ser det ut som om det blir Harstad tur på oss til neste år også :)



1 kommentar:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.