lørdag 2. mai 2009

Ut på tur...

Så er fruen i huset omsider kommet i gang med trimmingen, det tok sin tid kan man si. Denne uken har jeg i allefall vært flink ( så la oss håpe dette fortsetter), har vært tre turer på skyråsen. Det er tungt å komme seg ut, men så utrolig godt når man kommer hjem igjen.























Selvportrett av "supertrimmeren" ( har hørt at ros er positivt....så her gjelder det å bakke opp seg selv ) Ser vel ikke akkurat super sprek ut, men det er jo lov å håpe...






















Her er en av monsterbakkene som jeg har å bryne meg på, dette bildet er tatt fra toppen og ned vel og merke. Er super stolt vær gang jeg kommer meg opp til toppen.





















Været har det ikke vært noe å si på denne uke iallefall, har jo vært rene sommeren de siste dagene. Så da er det ekstra godt å komme seg ut på tur.

Ingen kommentarer: