torsdag 28. mai 2009

Har sommeren kommet nå?

Etter noen dager med skikkelig regn vær ser det nå endelig ut som om det lysner litt. Det er meld bra vær til pinsehelgen, så da håper vi bare på at d stemmer. Vi skal i dobbel konfirmasjon til helgen, så dette blir nok spennende. Og vi får en mulighet til å i kle oss fin stasen nok engang. Den er i allefall blitt flittig brukt i mai.

Syrinen er snart i full blomst, nydelig både duft og utseende.
Blomsterbedet begynner og komme seg, selv om det fortsatt er masse grønt, men det blir...

Gyveln min står i full blomst nå. Den er blitt så stor at den tar snart fullstendig overhånd der den står nå. Jeg har en plan om å få delt den opp og flyttet den når den er ferdig blomstret. Vi får se hva jeg orker, for jeg har vel hatt den planen noen år nå.

Siden turist skipene har begynnt å komme til Trondheim, så tror jeg nok vi kan si at sommeren er her. Dette skipet seilte ut fjorden lørdags kveld.

Ingen kommentarer: