onsdag 6. mai 2009

Nye erfaringer

Her suser dagene avgårde i rekord fart, og jeg gjør meg stadig nye erfaringer. Jeg har hvertfall forstått at å vente med noe du kan gjøre nå, det er bare dumt. Til helgen skal vi i konfirmasjon både lørdag og søndag, noe som helt sikkert blir en hektisk helg, men også en flott helg. Ettersom jeg har gått hjemme den siste tiden har jeg hatt kjempe god tid med alt som skal gjøres før helgen. Bla bordkortene jeg skal lage, albumene jeg hadde tenkt å få laget til konfirmantene, kort til gavene, stryking av bunadsskjorter osvosv. Alt har blitt utsatt til denne uken, men plutselig så skjer ting og jeg har ikke fullt så god tid som jeg trodde. Mandag ble jeg oppringt fra skolen og spurt om jeg kunne være assistent i 4klasse ut skole året ( dette er forresten den samme stillingen jeg søkte på før jul, hvor jeg var inne til intervju,men ikke fikk stillingen. Nå er hun som fikk den jobben blitt sykmeldt ut skoleåret.) Kjempe spennende. Så da ble denne uken litt annerledes enn hva jeg hadde trodd. Men jeg kommer nok i mål før helgen allikevel. Jeg må bare omrokkere litt på planen min.


Hage arbeidet som jeg var så godt igang med får også vente til neste uke en dag, da blir det forhåpentligvis ikke fullt så mye som skjer på ettermiddag og kveldstid. Ikke det at det er noen fare, det gror godt i hagen uten min hjelp.
Det vokser stadig opp noe nytt i bedet og blodripsen står snart i full blomst.

Ingen kommentarer: