mandag 20. juli 2009

Fortsatt mange "gode" ideer

Jeg får merkelig nok mange av mine "gode" ideer sent på kvelden, og når jeg da i tillegg synes det er en god ide å utføre dem der og da, hender det seg at min bedre halvdel rister litt oppgitt på hodet.... Men akkurat det tar jeg ikke så tungt, for kreativiteten må jo få utløp en eller annen plass.


Her er noen av mine sommer blomster fotografert en sen kveldstime mens jeg ventet på at det jeg hadde lakert tørket...





Disse kurvene er det mange år siden jeg kjøpte, og de har stått flere år i gangen med ullklær, luer og votter oppi. Men nå som gangen er blitt ny og fin, og alt annet tilbehør er hvitt så passet jo ikke disse brune kurvene inn lengre. Da er det kjekt at biltema (dagens reklame...) har hvitspray, for da ble kurvene mine hvite på fem minutter.





Slik ble altså resultatet av torsdagskveld/natts kreative utløpt, jeg ble i allefall svært så fornøyd.




Den grå taklysestaken som jeg kjøpte på loppemarked på Selsbakk for mange år siden er også blitt hvit. Tror nok denne skal bli kjempe fin på kjellerstuen (som faktisk er ferdig for lenge siden, jeg har bare glemt å vise bilder derifra, men det kommer etterhvert.)







Ingen kommentarer: