tirsdag 16. juni 2009

Nye oppdateringer

Her suser dagene avgårde, det er fullt opp de fleste dager med lekser, treninger, møter og avslutninger. Det mest nødvendige av hverdagens sysler blir gjennomført, men det er fortsatt mye som ikke blir gjort. Men jeg har lært meg en "positiv" egenskap, nemelig å la ting ligge litt på vent. Det forsvinner jo ingen plass uansett, jeg finner det altids igjen ved en senere anledning. Men nå er det kun dager igjen til sommerferie, så da må vi vel rekke over alt etter hvert.
Denne flotte regnbuen dukket opp utenfor stuevinduet vårt nå i kveld. Været har vært veldig ustabilt de siste dagene, med sol det ene øyeblikket og regn det neste. Men i følge vær meldingen så skal været bedre seg de neste dagene. Vi får virkelig håpe at temperaturen stiger noen hakk også, for de siste dagene har været gitt mer assosiasjoner til høst enn midt sommer.
Fullmånen har også vist seg fram for oss for en stund tilbake. Kjempe fint :)
Selv om temperaturen ikke til sier sommer i disse dager, så har vi ei lita frøken som ikke bryr seg så mye om det. Å måtte ha klær på seg er for henne helt uforståelig, så ofte finner vi henne kun i trusa. Hun er nok mye mer varmblodig av seg enn meg, så om jeg synes det er litt kjølig får jeg vel tro henne når hun mener det er varmt nok til å kle av seg...
I helgen var vi i byen og hilste på det nyeste medlemmet i familien Fjellvikås, vesle Magnus. Mads synes det er stor stas å få holde i Magnus.

Noe har jeg jo fått gjort her hjemme også den siste tiden. Denne hyllen har jeg (eller Terje...) hengt opp ute på verandaen. så nå håper jeg bare været bedrer seg litt slik at vi kan ha noen hyggelige kvelder der ute med lys i lykta.

Ingen kommentarer: