søndag 21. juni 2009

Ønskedrømmer

Jeg får til tider enormt mange gode ideer oppe i mitt lille hode, det er ikke alt blir det noe av. For etter noen ekstra runder med tanke virksomhet finner jeg på en eller annen måte ut at ideen ikke var så god allikevel... forstå det den som kan. Men enkelte ting blir værende der "oppe" og da klarer jeg ikke helt og gi slipp på det. For lenge siden så jeg for meg at en hammock eller hagegynge hadde passet perfekt inn på verandaen her. For der kunne jo jeg ha slappet av i mellom slagene og fått ennå flere gode ideer ( som i følge min bedre halvdel ofte ikke er noen gode ideer...) Men den ideen er det fortsatt ikke blitt noe av, så det er vel blitt mer enn drømm enn en ide nå. Så i sommer tror jeg at jeg må ta noen turer rundt omkring for å se om jeg finner en slik en.

Ingen kommentarer: