tirsdag 11. november 2008

Snart jul??

Blir stadig vekk mer og mer klar over at det nærmer seg jul. Er vel ikke til å unngå, vi bomaderes jo med reklame både i posten og på tv hver eneste dag. Selv så er jeg vel i rute til jul, selv om jeg alltid føler litt på at mer skulle vært gjort. Er godt i gang med julegavene og har så smått begynnt med litt vasking. Må bare innrømme at det er ikke alt som blir rundvasket her i huset... det blir da jul allikevel. Tar bare det jeg rekker jeg, skal ikke stresse meg ihjel heller.

Men så var det årets ønskelister da. Må vel prøve å få kommet med noen gode forslag.


Laila og Terje :


  • Hardangerbestikk, Kristin

  • Glass i blåklokke serien

  • Serviset Tid (mangler kaffeserviset)

  • Gavekort Ikea, Bohus, mm

  • Div pynt til huset, feks duker, lysestaker, bilderammer, mm
Her er husets små nisser før jul i fjor. Mamma gjør ett forsøk på å få til ett bilde til julekortet.

Ingen kommentarer: