fredag 14. november 2008

Beholde, kaste, gi bort ??

Som tidligere nevnt her så har jeg ett stort ryddeprosjekt pågang her. Synes egentlig jeg har fått gjort veldig mye de siste dagene,men undrer meg over hvor lite det vises. Kan det tyde på at vi har alt for mye?? Jeg mener selv jeg har vært veldig flink til å kaste ting som er ødelagt, det kommer jo uansett ikke til å bli fikset. Har samtidlig ordnet noen poser med klær og div som går til frelsesarmeen, og så er det jo noen som er så "heldige" å få arve ting etter oss. Allikvel hersker det fortsatt litt kaos her i huset. Tanken på hvor mye "rot" vi kommer til å ha om 10/15 år er skremmende. Nei, her må vi (eller jeg) bli flinkere med å ikke dra så mye rot inn i huset, så kanskje vi klarer å holde det sånn noenlunde vedlike, når jeg engang blir ferdig med denne ryddingen.

Ingen kommentarer: